Welkom - Reisverslag uit Thorn, Nederland van Maud Corstjens - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Thorn, Nederland van Maud Corstjens - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Maud

25 December 2006 | Nederland, Thorn

Beste vriendjes en vriendinnetje,

Jeetje wat gaat de tijd toch snel… mijn grote reis naar Suriname komt eraan!!
Over een maand zal een vliegtuig naar Suriname vertrekken met mij erin!!
Via deze site zal ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen daar en hoop dat jullie me dan ook op de hoogte willen houden van de gebeurtenissen in ons mooie kikkerlandje.

Voor degene die het nog niet weten… ik ga stage lopen bij een incoming touroperator die reizen organiseert naar Suriname en de Guyana’s. Natuurlijk mag ik af en toe mee op reis!! Echt te gek! Deze snoepreisjes (nou ja eigenlijk werk) kun je vinden op de site van Access Suriname Travel:

http://www.surinametravel.com/

Ook wil ik van deze gelegenheid gebruik maken om jullie allemaal uit te nodigen voor een soort van afscheidsfeestje bij café Wassie op zaterdag 20 januari. Om onduidelijkheiden te voorkomen: ik ben helaas ook maar een arm iemand en kan het dus niet permiteren om jullie de hele avond van drank te voorzien. De kosten de drankjes zijn dus voor jezelf.

Kus Maud

  • 25 December 2006 - 11:43

    Bauk:

    Hey Maud!! Aah.. echt, ben toch echt wel beetje jaloers op je zoals ik al es tegen je heb gezegd. Vind het echt super voor je. Maar goed, vind het ook jammer dat je weg gaat!! Ik hoop dat je een super leuke en leerzame tijd daar gaat krijgen in Suriname! Ik ben erbij 20 januari hoor!!
    Dikke knuffel x Bauke

  • 25 December 2006 - 11:55

    Linda:

    Héy Maud,

    Onwijs veel plezier daar in suriname. Ik kan helaas niet op je afscheidsparty komen want zit dan voor mijn stage in Frankrijk, Parijs haha... maar wens je veel plezier.

    Groetjes Linda

  • 25 December 2006 - 12:02

    Lonneke:

    hey meis.... heel erg veel plezier daarow swa !! maar je dushi's gaan je toch wel missen !! Kus Lonneke

  • 25 December 2006 - 18:33

    Monica:

    Lieve Maud, helaas kan ik niet op je afscheidsfeestje komen want dan ben ik nog op Aruba. Ik wens je een hele fijne tijd toe en voor vandaag en morgen een zalig kerstfeest. Zoals we het hier zeggen: BON PASCO!
    Dikke kus Mo

  • 26 December 2006 - 10:37

    Jorg:

    Hey Roomie!!!

    Alvast heel veel plezier&suc6 in Suriname met de stage!

    Spreek je weer als je terug ben!

    Jorg

  • 26 December 2006 - 12:19

    Ivonne:

    Hey Vriendinnetje,

    Ik vind het helemaal super voor je dat je naar Suriname gaat, maar ik ga je wel echt missen hoor!!!!
    Gelukkig hou je ons zo op de hoogte van al je super ervaringen daar. Voor nu alvast heel veel plezier en succes.
    We gaan het nu de laatste weekjes eerst super gezellig maken en nog veel lol beleven. Afscheid heb ik nu nog geen zin in haha.Ik ben er 20 januari zeker bij.
    Tot gauw!!

    Dikke XXX
    Ivon

  • 27 December 2006 - 21:07

    Jans:

    heeey maudje!!
    suriname, echt tof hoor!! ik zal deze site zekers blijven checken, succes met alles.
    doei :)

  • 01 Januari 2007 - 19:09

    Lonneke:

    GELUKKIG NIEUWJAAR !! alweer.. maar dan maakt niet uit.. kussie

  • 02 Januari 2007 - 17:04

    Ellen (je Ex-vrouw):

    Nu we in scheiding liggen moet ik eigenlijk alleen maar pissed off op je zijn, maar ik zal je zo missen! Wie heeft er ooit langer met jou samen gewoond op je ouders na?! Zelfs Rob is het nog niet gelukt. En wat doe je me aan... Een afscheidsfeestje op de 20e, terwijl ik nog met me luie reet op het strand lig in het verre oosten. Het wordt nu toch ook tijd dat ik kennis ga maken met je vrienden uit Toear (mijn Limburgs gaat vooruit). Dan maar wachten tot je terug komt. Ik wens je in iedergeval heeeeeel erg veel plezier, ondanks dat ik je ga missen, gun ik het je wel natuurlijk! En haal erg alles uit wat erin zit. Hele dikke zoen van je Ex-vrouw, Ex-huisgenoot, Ex-stapmaat etc.

  • 14 Januari 2007 - 16:14

    Jimke:

    He lieve Maud!Helemaal top dat je het nog allemaal voor elkaar gekregen hebt .. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het in het begin nog niet zag gebeuren maar van de andere kant,als jij je iets in je hoofd haalt dan gebeurt het ook en dat is wat ik zo tof aan je vind!!Uiteraard ga ook ik je heel erg missen!Onze tijd samen in Breda was helaas maar voor korte duur .. Als je terug bent MOET je nog heel vaak langs komen hoor!Geniet van je laatste weekje samen met Rob, familie en andere vrienden .. Zie je sowieso zaterdag!Dikke kus Jim

  • 15 Januari 2007 - 19:13

    Ingrid:

    Hee Maud,
    Jammer dat ik je gisteren niet meer gezien heb op de beurs... het waren lange dagen he! Ik wens jou een hele fijne vlucht en heel veel succes en plezier in Suriname. Maar ik weet zeker dat je het erg naar je zin zult hebben. Ik ga zeker je site in de gaten houden!
    Dikke Kus Ingrid

  • 16 Januari 2007 - 18:08

    Marleen:

    Hey Maud,

    Alvast heeeeel veel plezier en succes in Suriname! Geniet er lekker van!! Ik blijf je volgen!

    XX Marleen


  • 21 Januari 2007 - 12:03

    Marc:

    Hey lieve maud,

    we hebben gisteren jou afscheidsfeest gehad en nu komt het echt heel dichtbij dat je ons gaat verlaten. Maar het mooie van weggaan is terug komen. Zorg dat je genoeg verhalen voor ons hebt als je terug bent maar dat zal wel geen probleem zijn voor je. Hele fijne tijd en ik zal wel op je mannetje passen. Ga je missen.

    Je vriendje marcje
    xxxxxxx

  • 23 Januari 2007 - 20:23

    èmpé:

    Maud,
    Ik heb vlgs afspraak vandaag een linkje gemaakt op thorn.blogse.nl
    Het ga je goed.
    Goet
    MatPeeters

  • 23 Januari 2007 - 20:42

    Mariet Stienen:

    Hoi, Maud heel veel succes in Suriname en we zullen zeker alle nieuws volgen op jouw site.

    groetjes van john, Mariet, Nicky en Kelly

  • 24 Januari 2007 - 12:37

    Jon Corstjens:

    hey maud!!! ik zou zeggen een goede reis en veel geluk
    en ik hoop dat je er veel van leerd

  • 24 Januari 2007 - 12:56

    Jolan:

    Ha die Maud,goede reis achter de rug?????


    Groetjes,mat,jolan en die ander twie van os!

  • 24 Januari 2007 - 14:43

    Mirjam:

    Hallo Maud,
    Ik hoop dat de vertraging niet te lang geduurd heeft. Wij wensen je veel plezier in Suriname. En we zullen verder blijven volgen.
    Groetjes Peter Mirjam Bo en Swen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Thorn

Maud

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 514
Totaal aantal bezoekers 28342

Voorgaande reizen:

23 Januari 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: